Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?
Jag jobbar med registervård och kundsupport. Man kan säga att jag hjälper kunderna.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?
Att man har roligt och samarbetet är bra.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?
Att alla kan samarbeta och att alla är bra på sin grej. På det sättet kompletterar man varandra.

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?
Har man en tydlig målbild så kan man absolut jobba sig uppåt och utvecklas.

Vad är bra service för dig?
Bra service för mig är att ge kunderna snabb support samt att lösa kundens problem snabbt och smärtfritt.
Sen är det bra service att alltid bemöta kunden med ett glatt humör. 

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår