Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?
Mina främsta uppgifter är kundadministration och support. Har även rollen som teamleader för innesälj. Kort sagt är min uppgift att se till att vi ger våra kunder den bästa tänkbara service.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?
Bra samarbete, högt tempo och nya utmaningar.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?
Att alla vill mot samma mål, det ger en gemensam styrka.  

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?
Har du ett driv finns det alltid möjligheter att utvecklas. Jag ser stora möjligheter för min egen utveckling inom Callisto Mobil AB.

Vad är bra service för dig?
För mig är bra service enkel service. Som kund ska du slippa krångla, ring oss så löser vi problemen.

 

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår