Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?

Min roll på Callisto Mobil är att se till att kunderna får den bästa support och service som möjligt. Jag hanterar serviceärenden och orderhantering.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?

Det viktigaste för mig är att det är ett bra tempo och en god stämning på kontoret. Jag gillar när det ständigt händer saker och en utmaning är bara roligt.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?

Jag tycker alla ska ha samma driv, så alla ligger på samma nivå arbetsmässigt. Sen är det väldigt viktigt att man har roligt tillsammans!

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?

Så länge man själv är driven till att utvecklas finns alla möjligheter till att utvecklas hos Callisto Mobil.

Vad är bra service för dig?

För mig är bra service när man i kundperspektiv slipper krångla. Det ska vara enkelt att få ett eventuellt problem, en order eller en service färdig.

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår