Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?

Jag jobbar primärt med orderbehandling samt support där jag sitter som first line och administrerar bl.a. MDM-system och  växlar utav varierade storlekar.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?

Det jag anser krävs för en god och hälsosam miljö som alla individer trivs i är ett gott humör, samarbetsvilja och även ett jäkla driv.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?

Viktigt för mig att se hos mina medarbetare är att de ska vara drivna och ta sitt arbeta seriöst, med glimten i ögat samtidigt.

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?

Skulle påstå att utvecklingsmöjligheten på Callisto Mobil är stor, personligen.

Det då jag satte min fot här och tog mina första stapplande redan som 17årig praktikant och nu sitter jag här lite drygt tre och ett halvt år senare, kunnigare och mer driven än någonsin!

Vad är bra service för dig?

Bra service för mig är när du bemöter kunden med ett leende och ser över dess behov, samt löser det på bästa möjliga vis där kunden känner sig delaktig och ärligt behandlad hela vägen.

 

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår