Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?
Jag jobbar som kundansvarig och har hand om inköpen på bolaget. Jag ser till att våra större kunder har de produkter som efterfrågas och att vi på Callisto har produkter hemma för att kunna vara ett steg före när kunder kommer in i butiken eller beställer via vår ordermail.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?
Bra kollegor och ett bra samarbete. Jag gillar när det går undan, så ett högt tempo är också bra.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?
Alla måste ha en strävan framåt och hela tiden göra jobbet lite bättre, det är en stor konkurrens i denna bransch och därför behöver man vilja lära sig och ha förmågan att ständigt kunna utvecklas.

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?
Bra! Visar man att man vill och kan ta för sig kommer nya och roliga arbetsuppgifter.

Vad är bra service för dig?
Det ska gå snabbt och vara enkelt att handla av oss, och kunden ska få snabb återkoppling.

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår