Vilken roll har du på Callisto Mobil och vad innebär den rollen?

Jag har hand om den dagliga ekonomihanteringen och även vår TST-kundhantering.

Vad tycker du är viktigt för att trivas på jobbet?

Att alla visar hänsyn till varandra och är lyhörda, alla kan vi ha en dålig dag men sprid inte dålig energi.

Vilka kvaliteter tycker du är viktiga hos dina medarbetare?

Som ovan, att man lyssnar och respekterar varandra för att få arbetet att fungera, alla jobbar vi mot samma mål så se till att göra det bästa av allt.

”Bjud på ett leende :) , så sprider vi god energi istället för dålig”

Hur ser du på möjligheterna till personlig utveckling hos Callisto Mobil?

De är bra, vi är ett litet företag med en familjär känsla så vi utvecklas tillsammans varje dag, vi blir mer sammansvetsade och hittar nya sätt att arbeta på för var dag som går.

Vad är bra service för dig?

När kunden får ett positivt bemötande på sina problem, där vi hittar en lösning som inte är för dyr och som passar kundens verksamhet som handen i handsken.

25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår